Et helt liv fanget i et øjeblik

Foto

Næst efter videocontent er det indhold på SoMe, dit spend automatisk får længst ben at gå, fotos.

En del af forklaring skal findes i at vi mennesker afkoder billeder og betydningen af dem langt hurtigere end tekst. Derfor foretrækker vi naturligt at kigge billeder fremfor at læse. Vi læser automatisk hele historier og fortællinger ind i hvert eneste øjeblik, vi opfanger.

Algoritmerne på SoMe har for længst opdaget den præference og som det er med alt andet på “shared media”, så får vi mere af det, vi godt kan lide.

Du kan hjælpe dit eget content betydeligt på vej, ved at poste billeder

  • der er i tråd med resten af udtrykket i dine marketingaktiviteter
  • som understøtter det, du i øvrigt “siger”
  • som hjælper seeren med hurtigt at forstå “hvad skal jeg kigge på” 

I Gesundheit er vi trænede i at oversætte og vinkle dine produkter, fortællinger og budskaber til billeder kunden kan aflæse og i en kvalitet, der understøtter din troværdighed

Eksempler på content