Videocontent
“Video, video den kører nat og dag… “
Sådan lød det i 1982 til det danske Melodi Grand Prix. I dag må det siges at være sandheden. Faktisk er der svimlende 8 milliarder videovisninger om dagen alene på Facebook.
Video kommer i mange forskellige formater, længder og udtryk. Afhængigt af om du vil fange din kundes opmærksomhed, få dem til reelt at overveje dit brand og dit produkt eller “tvinge” dem til at købe, skal dit videocontent se forskelligt ud og have forskelligt indhold.
Med Gesundheits content-ordning kan du få hjælp til indhold i både overvejelses- og købsfasen.
Eksempler på videoformater, vi hjælper med:
- Interview
- Produktvideo
- Testimonials
- Employer branding
- Drone
Ja, faktisk er det kun fantasien som sætter grænserne. Vi skal selvfølgelig nok vejlede dig omkring hvilket video format, som passer bedste til dine behov/budskaber og jeres sociale medier.
Du kan læse mere om det forunderlige “marketing-medikament” i det her blogpost.
Høj produktionsværdi
Du har måske forsøgt dig med at optage video fra din smartphone?
Vi benægter ikke, at den type kamera kun bliver bedre og bedre. Men der er nu alligevel en del fordele ved at benytte sige, af professionelle videograf. Det sikre nemlig høj produktionsværdi.
Vi vil gerne vise dig, hvad vi forstår ved høj produktionsværdi. Men indtil da, så bliver det i bedste liste form:
Lav dybdeskarphed
Det betyder, at fx personen som snakker er i fokus og baggrunden er ude af fokus. På den måde kan man guide seeren øjne mod det vigtige i billedet.
Lyssætning
Ved at benytte lamper kan man skabe naturligt dagslys. Det er klart at forestække, da indendørslys er ofte helt gult og intet godt gør for personen eller produkterne som filmes.
Lydkvalitet
Mikrofoner er essentielt når det kommer til interview. Når man benytter den lille mikrofon på tøjet sikre man, at der ikke optages rumklang.
Farver
Vi filmer i noget som hedder LOG format. Det er helt gråt men gør at vi bedre kan colour grade filmen (farveredigering) og skabe netop det look som passer din virksomhed.
Klipningen
Klipningen af en video er med at skabe dynamik og fasthold seeren. Klipningen skal matche fortælingen